افسون سکوت

به وبلاگ من خوش اومدین عضویت ونظربرای بهترشدن وبلاگم یادتون نره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->


Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 10788
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




<-PollName->

<-PollItems->

چت روم
دریافت کد ترجمه گر وبلاگ

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

فال عشق

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

كد تقويم

كد عكس تصادفی

كد عكس تصادفی

كد تصوير تصادفی

bahar22

title="Yahoo Status by pichak.net" href="ymsgr:sendim?آی دی ياهو شما">

دانلود آهنگ های رایگان

 

دانلود آهنگ های مختلف به شکل رایگان از گوگل


 
--------------------------------------------------------------------------------

بدین منظور وارد موتور جستجوی

گوگل بشوید

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

يادبگير

نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

متن انگليسي

Hi   how are you?how's  everything   with  you?

 

 

 

Ilove you  alot.you  belong  to  me.

 

 

 

 

You are  everything  for  me.

You  shouldn't   leave  me  at  all.

Anything  cann't   substitute  you.

 

My  heart   you.

I  shout  i love  you.

 

Iwould   like  you.

Your   love is  uncountable   for  me.

Bay   dear.

 

 

 

نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کم کردن حجم عکس

کم کردن حجم عکس ارسالی همراه با ایمیل در ویندوز XP و ارسال آن با Microsoft Outlook

ممکن است این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که قصد ارسال عکس همراه با ایمیل خود را دارید ، اما حجم عکس شما بسیار بالاست و طبعا ارسال و آپلود آن به همراه ایمیل وقت زیادی را از شما بگیرد. شاید بسیاری برای کاهش حجم عکسهای خود دست به دامن نرم افزارهای فشرده ساز و یا ویرایش عکس بشوند اما شما میتوانید به راحتی و از طریق خود ویندوز XP و بدون نیاز به برنامه خاصی حجم عکس مورد نظر خود را تا حد زیادی کاهش داده و آنرا به وسیله نرم افزار Microsoft Outlook ارسال نمایید.


بدین منظور:
بر روی آیکون عکس مورد نظر راست کلید کرده و در منوی باز شده ، از قسمت Send To ، گزینه Mail Recipient را انتخاب کنید.
در پنجره باز شده ، بر روی دکمه OK کلیک کرده و متظر بمانید تا نرم افزار Outlook باز شود.
عکس مورد نظر شما ، به ایمیل ارسالی attach شده و ایمیل اماده ارسال است.


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

افزایش حافظه ی فولدرها

افزایش حافظه پنهانی پوشه ها 1) تنظیم پیش فرض حافظه پنهانی ویندوز XP به صورتی است که تنظیمات Explorer برای 400 پوشه را حفظ میکند به منظور افزایش آن مراحل زیر را طی کنید: 2) ویراشگر ریجستری را باز کنید(Regedit) . 3) به کلید زیر مراجعه کنید : HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam 4) مقدار عبارت BagMRU را به هر اندازه ای که مایلید و بر مبنای شانزده (هگزادسیمال) تغییر دهید.معادل هگزادسیمال برخی از اعداد به صورت زیر است : 1000:3e8 2000:7d0 3000:bb8 4000:fa0 5000:13


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

با ورزش از چربی دور شکم بکاهید

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آمیزش دردناک

 

دیسپارونی حالتی است که فرد در هنگام آمیزش دچار درد میشود. این درد ممکن است در بدو ورود آلت مردانه به واژن یا در مراحل مختلف در طول دخول ایجاد شود. این حالت درجات متفاوتی دارد و نسبت به اینکه در چه زمانی پس از شروع نزدیکی و در کجا فرد احساس درد می کند، دلایل و درمانهای متفاوتی دارد.

یکی از دلایل شایع درد هنگام آمیزش برای زنان خشکی واژن است. اگر خانم به هر دلیل آمادگی دخول را نداشته باشد، این عمل می تواند بسیار دردناک باشد.

در اکثر موارد خشکی واژن به دلیل نداشتن پیش نوازی کافی است، یعنی خانم این فرصت را پیدا نکرده که از نظر جسمی به محرک های جنسی پاسخ دهد و محیط واژن به اندازه کافی لغزنده نیست. از جمله دلایل و شرایط دیگری که میتواند باعث خشکی واژن شود داروهایی است که فرد مصرف می کند. در این مورد مشورت با پزشک و یا مطالعه در مورد دارویی که مصرف می کنید، می تواند مفید باشد.


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اضافه وزن

 چاقی که غالباً ناشی از کم تحرکی و سوء تغذیه در جهان امروزی است در حال تبدیل به یک معضل اجتماعی است. فراهم شدن وسایل رفاه و پی آمد آن تنبل شدن افراد در انجام بعضی از کارها و کم شدن ترددها از یک طرف و شتاب در امور از جمله صرف غذا باعث مشکلات عدیده گوارشی و لاجرم چاقی شده است. عواملی از این دست و عوامل استرس زای دیگر که منجر به اضافه وزن در افراد شده است، آنها را به حل این نقیصه یا بیماری هدایت می کند. پناه بردن به دارو درمانی و یا پرداختن به ورزش و شبه ورزش هایی از جمله حمام سونا و استخر جکوزی، معمول ترین روش هایی است که افراد مبتلا به چاقی به آنها می پردازند.
ورزشهای سنگین و کم کردن وزن با عمل از دست دادن آب بدن در زمان کوتاه و پناه بردن به انواع داروها، ممکن است در کوتاه مدت پاسخی رضایت برانگیز به فرد بدهد، اما در درازمدت علاوه بر عودت بیماری، ممکن است مسبب بیماری های دیگر در استخوان ها و مفاصل نیز گردد.
بعد روانی چاقی که همانا جامعه گریزی و لاجرم افسردگی است، خطری به مراتب بیشتر از جنبه های جسمی آن دارد. این که چگونه برنامه هایی را در کارهای روزانه مان بگنجانیم که در سایه برنامه معمول و متعارف زندگی مان گم شده، ضمناً در کنترل وزن کمک مان کنند، همان دستورالعملی است که ما به آن ترفند های لاغری می گوییم، اتخاذ چنین روش هایی ارزان، شدنی و مفید است.
۱) هر روز ۵ وعده غذا میل کنید(۳ وعده کامل و ۲ وعده میان وعده صبح تا ظهر و ظهر تا شب. در این صورت متابولیسم بدن افزایش یافته و کالری ها سوخته می شود.)
۲) وقتی احساس کردید که اشتهایتان برطرف شده است، از روی میز بلند شوید، در این صورت شما معده خود را آموزش می دهید که به یک چاه بدون انتها تبدیل نشود.
۳) غذایتان را با سبزیجاتی مثل جعفری، ترخون و آویشن مخلوط کنید و با چاشنی های خوشبویی مثل پیاز، سیر، لیمو، سرکه یا ادویه هایی مثل زعفران، دارچین و کاری آن را میل کنید.




ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اسکن ویروس در60ثانیه

با طراحی و ابداع یک فن‌آوری جدید امنیتی با عنوان NanoScan ردیابی و کشف انواع ویروس‌ها و کدهای مخرب رایانه‌یی در مدت زمانی کمتر از 60 ثانیه برای کاربران خانگی متصل به اینترنت و مدیران شبکه امکان‌پذیر می‌شود.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نرم‌افزار مبتنی بر این فن‌آوری تولید و به طور رایگان در دسترس عموم کاربران رایانه، قرار گرفته است.


شرکت امنیتی پاندا - تولید کننده‌ی NanoScan - ادعا کرده است که این فن‌آوری، با سرعت فوق العاده که در ردیابی بد افزارهای پنهان شده در سیستم‌ها به کاربران ارایه می‌دهد امکان حملات مخرب و میزان آلودگی را به طرز چشم‌گیری کاهش داده و سرعت عمل کاربران آنلاین را در محیطی امن و خالی از تهدیدات رایانه‌یی،‌افزایش می‌دهد.

بر اساس این گزارش نرم‌افزار NanoScan علاوه بر قابلیت کشف و خنثی‌سازی بیش از 630


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه از طریق مصرف موادغذایی با استرس مبارزه کنیم؟

 

1- روز خود را با مصرف یک لیوان آب پرتقال تازه یا آب میوه های طبیعی حاوی ویتامینC شروع کنید و در بقیه روز آب زیاد بنوشید، برای این که وقتی بدن تحت استرس است بدن شما ویتامینC بیشتری احتیاج دارد. یک لیوان آب میوه تازه، نیاز اضافی شما را تأمین می کند.

نوشیدن حداقل 8 لیوان آب، بدن شما را از بی آبی حفظ می کند و مانع تحمل استرس اضافی برای بدن شماست.

2- برای صبحانه؛ یک عدد موز، مقداری موادغذایی حاوی فیبر زیاد و ماست کم چرب استفاده کنید، چرا که موز منبع غنی ویتامینB6 است که برای سوخت و ساز لازم است، به خصوص زمانی که سوخت و ساز بدن مانند مواقع استرس سریع است . توجه کنید که مصرف مکمل های اضافی ویتامینB لازم نیست، چون ممکن است استرس اضافی به بدن تحمیل کنید.

دستگاه گوارش شما، استرس وارد شده را احساس می کند، بنابراین دریافت موادغنی از فیبر در طول روز کمک میکند تا طوفان ایجاد شده در این دستگاه فروکش کند.

مصرف ماست کم چرب 2 خاصیت مهم برای بدن دارد:

الف) حاوی پروتئین است که بدن در شرایط استرس به آن احتیاج دارد. ب) وجود چربی کم موجود در آن به عنوان حامی خوبی برای سیستم ایمنی بدن می باشد.

3- فقط یک فنجان قهوه در طول روز مصرف کنید و از مصرف موادغذایی حاوی کافئین در بقیه روز خودداری کنید ، زیرا:

کافئین کلیه دستگاه های بدن را تحت تأثیر قرار می دهد. فعالیت بدن را افزایش و سرعت جذب املاح را کاهش می دهد. کافئین اضطراب شما را زیاد می کند و این آخرین چیزی است که شما به آن احتیاج دارید.

4- از مصرف شیرینی به عنوان میان وعده پرهیز کنید. به جای آن از غلات کامل، نان کم چرب تهیه شده با شیر و انواع کیک های ساده خانگی استفاده کنید.

ترشح هورمون هایی که در زمان استرس زیاد است، سبب ترشح ترکیبی به نامNPY* از مغز می شود.NPY تمایل به مصرف شیرینی و مواد قندی را زیاد می کند.

اگر شما به تمایل خود در مصرف شیرینی پاسخ مثبت دهید، در بقیه روز درگیر این تمایل خواهید بود. در نتیجه مواد غذایی ای را مصرف خواهید کرد که خاصیت تغذیه ای ندارند.

بسیار بهتر است برای مقابله با تمایل به مصرف شکر، از نان های تهیه شده با آرد کامل و شکر کم، استفاده کنید.غلات کامل، سلول های مغزی را برای ترشح سروتونین تحریک می کنند. هورمون سروتونین آرام بخش است.

5- نمایه گلیسمیک ( توانایی بالا بردن قند خون به وسیله یک ماده غذایی خاص) یا (GI) مواد غذایی را بشناسید. این شاخص به ما نشان می دهد مواد قندی( کربوهیدرات ها) با چه سرعتی تبدیل به قند می شوند و سطح قند خون را بالا می برند. هر اندازه این شاخص پایین تر باشد، مواد حاوی کربوهیدرات دیرتر تبدیل به قند می شوند. بنابراین سطح قند خون را بیشتر می توانیم کنترل کنیم و بیشتر احساس آرامش می کنیم. هم چنین از احتمال ورود و ذخیره چربی های ناخواسته جلوگیری می کنیم. انوع شیرینی، نان سفید و سیب زمینی، نمایه گلیسمیک بالا دارند و موادغذایی ای مانند ماکارونی، برنج، لوبیا نمایه گلیسمیک پایین تری دارند.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تیتر : 7 راه لاغر شدن

خلاصه : اگر میخواهید لاغر شوید این مقاله را مطالعه کنید.
متن کل خبر : به گفته پزشكان متخصص تغذيه، انجام روش‌هايي چون آهسته
غذا خوردن، پياده روي كردن روزانه، استفاده از ميوه و سبزي حين صرف غذا و از همه مهمتر داشتن يك هدف صادقانه، از برجسته‌ترين راه‌هاي كاهش وزن و تناسب اندام است.

به نقل از پايگاه خبري آسوشيتدپرس، به گفته پزشكان مهمترين عامل براي رسيدن به وزن مطلوب داشتن يك هدف صادقانه و عملي است. چراكه متخصصان معتقدند كاهش سريع وزن كه به دليل نخوردن غذاي كافي حاصل مي شود، اولا باعث خستگي و ضعف در افراد مي شود و ثانيا، اين كاهش وزن سريعا جبران مي‌شود.


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

متن انگليسي

hi  how"s  every  thing  with  youسلام حال شما چطوره؟

 

I make a mistake  while I take  youمن اشتباه میکردم درحالی که شما موردتوجه من قرارگرفته بودید

into  consideration

actually  you  break  my  heart  you  are  cruelدرواقع شماشکستی قلب منو شمابی رحمی

you  are  difference  erom  meمن باشمافرق دارم

i  feel  sorry  for  you  since  i  preferمن خیلی متاسفم برای شما چون ترجیح میدم

leave  you  i  would  like  to  have  youترک کنم شمارومن مایل بودم داشته باشم شمارو

hawever  i  hate  youبه هرحال من متنفرم ازشما

no  iamn"t  waiting  for  youمن منتظرشمانیستم

I  disagree  withمن موافق باشما نیستم

let"s  forget  our  friendlship  /omit  each  otherبیادوستانه همدیگه روفراموش کنیم واسه همیشه

you   can  keep  my  lovely  heart  for  a  whileشمامیتوانی نگه داری  قلب عاشق منو برای مدتی

 


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

داستان ورود نوشابه به بدن

شبکه ایران: در مورد مضرات نوشابه های گازدار مقالات زیادی نگاشته شده است، اما در این مطلب به اتفاقاتی که پس از نوشیدن این نوشابه ها در بدن روی می دهد، اشاره شده است تا دقیقا بدانید چه بلایی بر سر سلامتی تان می آید!

10دقیقه بعد: 10 قاشق چای‌خوری شکر وارد بدنتان می‌شود. می‌دانید چرا با وجود خوردن این حجم شکر دچار استفراغ نمی‌شوید؟ چون اسیدفسفریک، طعم آن را کمی می‌گیرد و شیرینی‌اش را خنثی می‌کند.

20دقیقه بعد: قند خونتان بالا می‌رود و منجر به ترشح ناگهانی و یک ‌جای انسولین می‌شود. کبدتان شروع می‌کند به تبدیل قند به چربی تا قند خون، بیشتر از این بالا نرود.

40دقیقه بعد: حالا دیگر جذب کافئین کامل شده؛مردمک‌های‌چشمتان گشاد می‌شود، فشار خونتان بالا می‌رود و در پاسخ به این حالت، کبدتان قند را به داخل جریان خون رها می‌کند. گیرنده‌های آدنوزین مغز حالا بلوک می‌شوند تا از احساس خواب‌آلودگی جلوگیری کنند.

45دقیقه بعد: ترشح دوپامین افزایش پیدا می‌کند و مراکز خاصی در مغز، که حالت سرخوشی ایجاد می‌کنند، تحریک می‌شوند. این همان مکانیسمی است که در مصرف هروئین منجر به ایجاد سرخوشی می‌شود.

60دقیقه بعد: اسید فسفریک موجود در نوشابه، داخل روده کوچک، به کلسیم، منیزیم و روی می‌چسبد. متابولیسم بدن افزایش پیدا می‌کند. میزان بالای قند خون و شیرین‌کننده‌های مصنوعی، دفع هرچه بیشتر کلسیم را از طریق ادرار باعث می‌شوند.

مدتی بعد : کافئین در نقش یک داروی مدر (ادرارآور) وارد عمل می‌شود. حالا دیگر کلسیم و منیزیم و رویی که قرار بود جذب بدن شود، بیش از پیش از طریق ادرار دفع می‌شود و به همراه آن مقادیر زیادی آب، سدیم و دیگر الکترولیت‌ها نیز از دست می‌رود.

مدتی بعدتر : کم‌کم آن غوغایی که در بدن‌تان ایجاد شده بود فروکش می‌کند و نوبت به افت قند می‌رسد. در این مرحله یا خیلی حساس و تحریک‌پذیر می‌شوید یا خیلی کرخت و بی‌حال. حالا دیگر تمام آن آبی را که از طریق نوشابه وارد بدن خود کرده بودید، دفع کرده‌اید؛ آبی که می‌شد به جای اسید و کافئین و شکر، حاوی مواد مفیدی برای بدن‌تان باشد. تا چند ساعت بعد اثر کافئین هم از بین می‌رود و شما هوس یک نوشابه دیگر می‌کنید.

 

نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه در ياهو مسنجر وارد چت روم پر شويم ؟

براي ورود به چت روم پر مراحل زير را انجام دهيد :

اول بايد يك چت روم بسازيد كه هيچ كس توي آن نباشه .

كد روبرو را در قسمت پيغام تايپ كنيد ]*[ join / ( بجاي ]*[ بايد نام چت رومي را كه پر هست و شما قصد وارد شدن به آن را داريد وارد كنيد )

ممكن است با پيغامي كه چت روم پر است مواجه شويد يك مدت صبر كنيد و سپس كد بالا را دوباره وارد كنيد ، اين دفعه ديگر وارد چت روم پر خواهيد شد .

 

نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خودتان ویندوزتان را فارسی کنید!

ترفند قصد داریم روشی بسیار جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن خودتان میتوانید بدون نیاز به اطلاعات پیچیده کامپیوتری و نرم افزار خاصی و تنها از طریق رجیستری ویندوز قسمتهای اساسی ویندوز را فارسی کنید. این ترفند روی تمامی نسخه های ویندوز قابل اجراست




ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه «وزن مناسب» داشته باشيم؟

 


 
 
  چاقي امروزه به عنوان يكي از بزرگترين معضلات سلامتي گريبانگير تعداد زيادي از ابناي بشر گشته است.
   
 
 
 
 
 
 
   چاقي امروزه به عنوان يكي از بزرگترين معضلات سلامتي گريبانگير تعداد زيادي از ابناي بشر گشته است.

چاقي مي تواند زمينه ساز ابتلا به بعضي از بيماري ها نظير افزايش قند، چربي ها، كلسترول خون و افزايش قشار خون و دردهاي مفصلي شود.

روي ديگر اين سكه لاغري مفرط است كه مي تواند از عوارض سوتغذيه مزمن و يا بيماري هاي گوارشي يا اختلال در كار بعضي از غذذ درون ريز و ... باشد.

نياز هر انسان به انرژي بستگي به وزن، قد، سن، ميزان فعاليت و جنسيت افراد دارد كه رعايت آن ضامن سلامتي است.



? مرکز تحقيقات غدد و متابوليسم دانشگاه علوم پزشكي تهران در گزارشي براي داشتن وزن مناسب نكاتي را ذكر كرده است كه عبارتند از:

1 حتماً روزانه پنج وعده ميوه و سبزي مصرف كنيد.

2 انواع مختلف ميوه به صورت تازه، منجمد، خشك و كمپوت را مصرف نماييد.

3 از سبزيجات برگ سبز، آب ميوه و سبزي و حبوبات پخته استفاده نماييد.



4 غذاهاي مناسب و بهداشتي انتخاب كنيد

غذاهايي كه از نظر باكتري، ويروس، انگل و مواد شيميايي مطمئن باشد براي حفظ سلامتي مفيد است. در اين ميان كشاورز، توليدكنندگان، فروشندگان، توزيع كنندگان و... در حفظ سلامتي غذا نقش دارند. خود ما نيز بايد در نگهداري و آماده سازي غذا از نظر بهداشتي مراقب باشيم.



وزن را در حد مطلوب كنترل نماييد  5

شيوه زندگي انتخاب كنيد كه تركيبي از عادات غذايي صحيح و فعاليت بدني منظم داشته باشد. وزن مطلوب كليد زندگي طولاني توأم با سلامتي مي باشد.

براي بزرگسالان و كودكان روش هاي مختلفي براي ارزيابي وزن مناسب وجود دارد.

اگر شما نگران اضافه وزن كودك خود هستيد مي توانيد از راهنماهاي موجود و نيز خدمات كلينيك هاي چاقي بهره بگيريد.



6 كودكان را به داشتن وزن مطلوب تشويق نماييد

كودكان نياز به غذاي كافي براي رشد دارند ولي كالري اضافي و فقدان تحرك بدني مي تواند آنها را به سوي اضافه وزن سوق دهد.

در قرن اخير افزايش كودكان چاق قابل توجه بوده است. كودكان را به استفاده از سبزيجات، ميوه ها، لبنيات كم چربي، حبوبات، گوشت كم چربي، مرغ و ماهي و مغزها تشويق نماييد و خودتان نيز با مصرف اين مواد الگوي مناسبي براي فرزندتان باشيد.

بگذاريد خود بچه ها تصميم بگيرند كه چه ميزان از اين غذاها را مصرف نمايند. اگر فرزندتان غذايي چرب يا شيرين را مي پسندد يك تكه كوچك از آن را به او بدهيد.

زمين استفاده از بازي هاي كامپيوتري و ويدئويي و تماشاي تلويزيون را محدود نماييد و كودكان را به داشتن فعاليت هاي فيزيكي تشويق نماييد.

به فرزندتان كمك نماييد تا عادات غذايي صحيح داشته باشد. تغييرات را به آرامي اعمال نماييد به عنوان مثال، شير كم چربي را با شير چرب، يك شكلات را جايگزين و دو شكلات نماييد.

از آنجا كه كودكان درحال رشد هستند كاهش وزن بايد تحت نظر مراقبان بهداشتي باشد.

تماشاي تلويزيون از سه طريق موجب افزايش وزن مي شود.

7) جايگزين فعاليت بدني

8) افزايش دريافت كالري از طريق مصرف تنقلات هنگام تماشاي تلويزيون

9) كاهش متابوليسم پايه


10 هر روز فعاليت بدني داشته باشيد

داشتن فعاليت بدني و نگه داشتن وزن ايده آل هر دو براي حفظ سلامت لازم است. افراد مي توانند سلامت خود را با ورزش ارتقاء دهند و نيز تفريحي سالم داشته باشند.

30 دقيقه فعاليت بدني روزانه مي تواند به سلامت بيشتر شما كمك كند.

اينكه چه نوع ورزشي انتخاب نماييد چندان تفاوتي ندارد، شما مي توانيد ورزش را يكبار در روز يا دو بار در روز با زمان كمتر انجام دهيد.



11 فعاليت بدني به طور منظم در برنامه خود داشته باشيد

ورزش هايي انتخاب نماييد كه بتوان به طور منظم تكرار نمود و انجام آن لذت بخش باشد. سعي نماييد بجاي آسانسور از پله ها براي بالا و پايين رفتن استفاده نماييد.
 
   
 

نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

همسرم از تو متشکرم


 
 
 
 
 
براي همه وقت هايي که به حر ف هايم گوش کردي.
براي همه وقت هايي که به من شهامت و جرأت دادي.
براي همه وقت هايي که با من در مسائل زندگي شريک شدي.
براي همه وقت هايي که با من به گردش آمدي.
براي همه وقت هايي که خواستي در کنارم باشي.
براي همه وقت هايي که به من اعتماد کردي.
براي همه وقت هايي که مرا تحسين کردي.
براي همه وقت هايي که باعث راحتي و آسايش من هستي.
براي همه وقت هايي که گفتي «دوستت دارم


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه همسرتان را مثل موم نرم کنيد ؟


 
شايد اين کار، مثل موم نرم کردن شوهران ، آرزوي خيلي از خانم ها باشد، اما آرزوي محالي نيست و رموز ساده اي دارد. براي اين کار به چند توصيه عمل کنيد:
ـ شنونده خوبي باشيد.
ـ او را نصيحت نکنيد، بويژه در حضور ديگران.
ـ شوهر خود را با ديگري مقايسه نکنيد، از او ايراد نگيريد و تحقيرش نکنيد.
ـ چارچوب فکري و ذهني شوهر خود را بشناسيد و او را آنچنان که هست درک کنيد.
ـ نسبت به وضعيت روحي شوهرتان دقيق و حساس باشيد.
ـ در مورد مسائل مورد علاقه همسرتان اطلاعات کسب کنيد و به آن احترام بگذاريد.
ـ زمينه هاي حرکت او را فراهم کرده و مانع رشد او نشويد.
ـ زبان نگاه را بياموزيد و ارتباط هاي غيرکلامي با همسر خويش را بيشتر کنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اتنا


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

يادبگير

نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بارون

نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 21 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عشق من

نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 21 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بارون

نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 21 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تنها

نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 21 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شبنم

نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 21 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گل


در را باز مي کند...! مي دود ... و با صداي بچه گانه اش صدايم ميزند...بيا...! اين گل واسه تو !........................................

بعد از او...مادر مي آيد...و با حضورش لحظه اي جان مي گيرم و لبخندي بي روح بر لبانم نقش مي بندد...مادر مي گويد‌ : اين گل نرگس ... هر سال به خودي خود سر جاي چندين ساله اش مي رويد...

...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

داستان يك عشق


يكي بود يكي نبود
يه روزي از روزا
با يه دختري آشنا شدم.
اون اولا واسم مثل يه دوست خوب بود.
يه دوست كه باهاش بتونم راحت درد دل كنم.
ولي كم كم خيلي بهش عادت كردم.
واسم با ديگران متفاوت بود.
عاشقش شدم.
عشق اولم بود.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

غذاهاي ممنوع در دوران بارداري


آنچه در دوران بارداري توسط مادر خورده مي شود،تاثير ويژه اي بر جنين در حال رشد خواهد داشت. غذاهايي كه قبلا مي خورديد و مورد علاقه و اشتهاي شما بود، در دوران باردراي محدود خواهد شد. زيرا ممكن است تاثير سوء بالقوه بر جنين داشته باشد. در ادامه به بعضي از غذاهايي كه مصرف آن در دوران بارداري ممنوع است، اشاره مي شود و علت ممنوعيت آن نيز ذكر خواهد شد.

1-    نيزه ماهي، كوسه ماهي، تاج ماهي، ماهي ماكرل، ماهي تونا كنسرو شده.اين ماهي هاي بزرگ ساكن در بندرگاه ها حاوي مقدار فراوان متيل سرب مي باشد كه اين ماده فلزي باعث رشد مغز و سيستم عصبي كودكان مي شود. همچنين ماهي سالمون، ميگو، ماهي پالاك و گربه ماهي نيز بايد به مقدار محدود مصرف شود.
2-    ماهي رودخانه اي، درياچه و جويبار و يا هر جانور آبي ديگر ممنوع است. آنچه به عنوان سرگرمي توسط قلاب ماهيگيري بدست مي آيد ممكن است حاوي باكتري يا مواد شيميايي باشد. بنابر اين بهتر است ماهي از محل هايي ديگر تهيه شود كه سلامت آن تضمين شده باشد.
3-    گوشت ، مرغ و غذاهاي دريايي خام يا بدون طبخ كامل: غذاهايي حيواني كه كامل طبخ نشده ، ممكن است حاوي باكتري ها و ويروس هاي فراواني باشد. بنابر اين طبخ كامل آن لازم است. در مورد تخم مرغ و ساير تخم ها نيز به همين ترتيب بايد طبخ كامل شود.
4-    هات داگ(سوسيس) و گوشت هاي ساندويچي مثل تركي، سوسيس دودي و...زيرا اين غذاها مستعد نوعي باكتري هستند كه ممكن است موجب سقط جنين ، مرده زايي و ساير مشكلات شود.
5-    محصولات لبني غير پاستوريزه مثل پنير ، ماست، دوغ محلي و... ممنوع است.
6-    نوشيدني هاي غير پاستوريزه . زيرا ممكن است آلوده به نوعي ويروس به نام e.coli  باشد.
7-     جوانه سبزيجات خام مثل شبدر، يونجه و لوبياي مانگ. به طور كلي جوانه هايي از اين نوع مناسب هيچ كس نيست زيرا حاوي ويروس مي باشد.
8-     مكمل ها و چاي گياهي. گياهان مواد طبيعي هستند ولي مصرف آن ها در دوران بارداري توصيه نمي شود.
9-     الكل. كليه نوشيدني هاي الكلي ، آب جو، شراب و... باعث از بين رفتن اكسيژن مي شود و رشد طبيعي جنين را غير ممكن مي كند. تاثير الكل بر مهارت عقلاني و هوشي جبران ناپذير است.

10 - آب شير مناطق توسعه نيافته و به اصطلاح محروم.  بهترتا زمان حضور در اين اماكن از آب بطري استفاده كنيد.
11-    غذاهايي كه ايجاد حساسيت و آلرژي مي كند. با توجه به سابقه خانوادگي ، كودك شما ممكن است نسبت به بعضي غذاها آلرژي نشان دهد. از خوردن غذاهاي حاوي بادام زميني در دوران بارداري و شير دهي اجتناب كنيد.


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

با همسر پرخاشگر خود چگونه رفتار كنيم؟



 
ابتدا بايد مطمئن شويد كه مشكل ساز اصلي خودتان نيستيد. بايد يقين كنيد كه اشتباه نمي‌كنيد. سپس سعي كنيد خود را از اين گمان كه او شما را نالايق، بي‌عاطفه، بي‌اعتنا و بي‌شعور مي‌داند رها سازيد و باور كنيد كه طغيان فرد پرخاشگر، ريشه در مشكلات خودش دارد و رفتار شما سبب پرخاشگري وي نيست.

 

هر روز اين موضوع را به خود يادآوري كنيد. شايد باور اين موضوع، در ابتدا برايتان مشكل باشد؛ ولي با تصميم گيري مجدانه و ثبات قدم پيروز خواهيد شد.براي موفقيت در معاشرت با همسر پرخاشگرتان شايد استفاده از تدبير همدري كردن مؤثر واقع شود؛ اما مطمئناً بسيار دشوار و پردردسر خواهد بو.






تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حالم بده

نمیدونم الان میخوام چی بگم یابنویسم فقط اینومیدونم که دلم گرفته دلم تنگه حالم بده دیگه نمیتونم جلوی اشکاموبگیرم بغضم داره میترکه میخوام برم یه جائی که کسی نباشه وتامیتونم فریادبزنم وگریه کنم میخوام یه جائی برم که کسی نباشه دلداریم بده یابهم بخنده نمیخوام دل کسی برام بسوزه من دارم دیوونه میشم اخه خدایادیگه چقدربسه خسته شدم خسته ازهمه ازاین زندگی از این دنیا از همه ازهمه چراخدایامن هرکسی روکه دوست دارم دوسم نداره چراهمه فکرمیکنن که من خوشم یاناراحت نمیشم یااینکه زودفراموش میکنم نه من فراموش نمیکنم فقط همه روتوی دلم نگه میدارم باخودم سالهامیکشم ولی چیزی نمیگم چون گفتنش فایده نداره بی فایده است بی فایده

دلم میخوادبازببینمت دارم دق میکنم ولی توبی معرفتی بی معرفت بی معرفت دارم داغون میشم ولی دیگه چیزی نمیگم دیگه ساکت میشم مثل همیشه خفه میشم خفه

ولی بدون دوست دارم ونمیدونم چراعاشقت شدم

نويسنده: نجمه تاريخ: یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دعاهای کودکانه



خداي مهربانم! من در سال جديد از شما مي‌خواهم اگر در شهر ما سيل آمد فوراً من را به ماهي تبديل کني!

اي خداي مهربان! پدر من آرايشگاه دارد. من هميشه براي سلامت بودن او دعا مي‌کنم. از تو مي‌خواهم بازار آرايشگاه او و همه آرايشگاه‌ها را خوب کني تا بتوانم پول عضويت کانون را از او بگيرم چون وقتي از او پول عضويت کانون را مي‌خواهم مي‌گويد بازار آرايشگاه خوب نيست!


خداي عزيزم! من تا حالا هيچ دعايي نکردم. ميتوني ليستت رو نگاه کني. خدايا ازت ميخوام صداي گريه برادر کوچيکم رو کم کني!


خدايا! يک جوري کن يک روز پدرم من را به مسجد ببرد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مواد غذايي که فکرش را نمي کنيد ولي براي بدن مضر هستند؟!



بسياري از موادغذايي با ارزش در صورت استفاده بي رويه يا نابه جا مي تواند مضر باشد

مواد غذايي مفيدي که مي تواند مضر باشد
محققان آمريکايي دريافته اند که رژيم غذايي مديترانه اي مي تواند خطر ناراحتي هاي قلبي را در بيماران قلبي افزايش دهد. در اين مطلب به چند نوع از اين مواد غذايي اشاره مي کنيم که بايد در مورد مصرف آن دقت کرد.

به گزارش سلامت نيوز اين مواد غذايي عبارتند از :

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

يا الهي و ربي ! من لي غيرک ...؟!......................من لي غيرک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


 
نشسته ام...

و انبوهي از صفحه هاي ناخوانده روبرويم...

غرق در افکار و تنهايي تلخ خودم هستم...

زماني بود...اشکهايم قلب و روح خسته ام را جاني تازه مي بخشيدند...اما...اکنون...حتي اشک هم به سراغ خانه ي چشمم نمي آيد...

نوشتن هميشه قلبم را ميشکند...

و اين بار ... باز هم................... نوشتن چشمانم را تر مي کند........

خدايا !

من خواستم ؟!........يا تو خواستي ؟!.........

تو را قسم به تنهايي جاويدانت روح مرا جاني تازه ببخش ..!

تنهايي ام را پاياني ده..

يا الهي ...

من لي غيرک ؟...

من لي غيرک ؟؟؟

من لي غيرک ؟؟؟...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خدای من


خداي من ! خداي مهربان من !...من نيازمند مهر و محبت و عنايت توام ...!
خداي من !...

بر من و اميدي که به مهرباني ات بسته ام رحم کن مهربانا...!

لحظه لحظه زندگي ام را تو بساز و بهترين ها را به من هديه کن...!

دوستت دارم خداي مهر و عشق...!

زندگي ام را از مهر و رحمت و عشق ات سرشار کن ...!

خود و شريک زندگي ام را به دستان پر قدرت تو سپردم ...

باشد که آرامش و خوشبختي را در هر لحظه ي زندگيمان با مهر و عشق تو اي بيکران بچشيم .

تو را سپاس براي هر آنچه که به من عطا کردي اي مهربان و اي قادر متعال .


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مرد و زن



مرد از راه مي رسه، ناراحت و عبوس

زن:چي شده؟

مرد:هيچي ( و در دل از خدا مي خواد که زنش بي خيال شه و بره پي کارش)


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فکر مي کنيد عشق در چند ثانيه اتفاق مي‌افتد!؟



محققان معتقدند عشق در نگاه اول کاملا ممکن است، چرا که بعد از ديدن شخصي که به نظر مورد پسند ماست، مواد شيميايي با سرعت در مغز انسان ترشح مي‌شوند كاملترين درايورهاي سخت افزاري
    
 


محققان معتقدند عشق در نگاه اول کاملا ممکن است، چرا که بعد از ديدن شخصي که به نظر مورد پسند ماست، مواد شيميايي با سرعت در مغز انسان ترشح مي‌شوند.
نتايج تحقيقات در دانشگاه سيراکوس در نيويورک نشان داد، در زمان عاشق شدن 12 قسمت مختلف از مغز تحريک شده و شروع به ترشح مواد شيميايي خاصي مي‌کند که احساس خوبي به انسان دست مي‌دهد. از جمله اين مواد شيميايي مي‌توان به دوپامين، اکسيتوسين، آدرنالين و واسپوپرسين اشاره کرد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

22 کليد طلايي براي نفوذ در قلب نامزدتان


 
 
 
زنان قابليت هاي بسياري براي برانگيختن نقاط قوت رفتاري در نامزد يا شوهرشان دارند. تقريباً همه مردان مي توانند يک شخصيت مثبت داشته باشند و اين ، بستگي به شيوه رفتاري همسرشان دارد ، به عبارتي مي توان گفت...
زنان قابليت هاي بسياري براي برانگيختن نقاط قوت رفتاري در شوهرشان دارند. تقريباً همه مردان مي توانند يک شخصيت مثبت داشته باشند و اين ، بستگي به شيوه رفتاري همسرشان دارد
به عبارتي مي توان گفت:
مردها دوبار تربيت مي شوند؛ يک بار توسط والدينشان، بطور ي که بتوانند فرزند خوبي براي آنها باشند و بار دوم توسط همسرشان به نحوي که بتوانند شوهر خوبي براي همسرشان باشند، اما اگر در اين راستا قدمي برداشته نشود، تحولي صورت نخواهد گرفت.
در اينجا مي خواهيم بخشي از شگردهاي همسرداري يا اصطلاحاً سياست هاي زنانه را در جهت ارتقاء استقامت پايه هاي يک زندگي مشترک، در محور روابط همسران، از نظر بگذرانيم، بنابراين اين مطلب را صرفاً زناني بخوانند که مي خواهند بدانند «چگونه مي توان شوهر خود را به مهري مستمر و عميق آلوده گرداند؟
1) صادق باشيد، چون تنها در اين صورت است که حق داريد از همسرتان توقع رفتار و گفتار صادقانه داشته باشيد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چرا دختران تا زمان ازدواج نمي‌توانند



چرا دختران تا زمان ازدواج نمي‌توانند شهوات خود را بروز دهند؟در اين جهت فرقي بين دختر و پسر نيست. كسي كه پيرو قانون اسلام است و به حفظ عفت فردي و اجتماعي اعتقاد دارد، بايد شهوتش را كنترل كند، چه دختر باشد و چه پسر. اشباع غريزه جنسي از نظر اسلام بايد از راه صحيح يعني ازدواج شرعي و قانوني صورت گيرد. هر گونه فعاليت ارادي كه با انگيزه شهوت انجام گيرد، براي دختر و پسر حرام است.در بين كساني كه خود را مقيد نمي‌دانند، پسران براي خود مانع كم‌تري در سطح جامعه مي‌بينند؛ از طرفي شرم و حيا در آنها كم‌تر است،‌از اين رو چه بسا از طريق غير مشروع به خواسته‌هاي نفساني خود دست مي‌يابند.ممنوعيت روابط نامشروع در اسلام و در اديان آسماني، به خاطر جهات متعدد است، از جمله:1ـ حفظ كانون گرم خانواده و برقراري پيوندهاي خانوادگي و حفظ نسل و پيوندهاي خوني و فاميلي.2ـ نگه داشتن حرمت و احترام زن و ممنوعيت نگاه ابزاري و جنسي به زن.3ـ كنترل و محدوديت شهوات براي شكوفايي استعدادها و ارزش‌هاي عالي انسان.4ـ جلوگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و رواني افراد جامعه و به خصوص دختران.جهت آگاهي بيشتر شما از آثار و نتايج آزادي روابط جنسي و عدم كنترل شهوت، بخشي از تحقيقاتي را كه در يك نشريه آمريكا در سال‌هاي گذشته صورت گرفته، برايتان بيان مي‌كنيم:نشريه آمريكايى «ايدرز دايجست» دربارة روابط پيش از ازدواج دختران و پسران مى نويسد: «هرساله 350 هزار دختر نوجوان امريكايى در سنين 15 تا 19 سال ـ دورة دبيرستان ـ به سبب ارتباط هاى نامشروع، آبستن شده و فرزندان غير قانونى خود را به دنيا مي آورند.... اين دختران با رؤياهايى چون ازدواج با دوستان پسرشان، اتمام تحصيلات، شروع يك زندگى ايده آل و دست يابى به يك شغل مناسب،‌ به اين ارتباط غير قانونى روي مى آورند. اما بسيار زود پرده هاى سراب گونة اين اوهام به كنار رفته و واقعيت زندگى روى خود را نشان مى دهد و متأسفانه، اين بيدارى درست در زمانى به دست مى آيد كه اين دختران نوجوان ديگر شانسى براى برخوردارى از يك زندگى سالم و ايده آل ندارند».اين روزنامه در ادامه علت بروز اين نابهنجاري‌هاى جنسى را روابط آزاد دختر و پسر در مدارس دانسته، طى گفتگويى با تعدادى از اين دختران، به نقل از يكى از آنان مي‌نويسد:«اي كاش زمان به عقب بر مى گشت! اى كاش به عنوان عضوى از خانواده در ميان والدينم جاي داشتم. اى كاش هنگامى كه زمينه هاى ايجاد يك ارتباط نامشروع برايم فر

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ملكه‌اي كه مي‌خواست نسل مردان را از روي زمين بردارد!



امپراتريس لو، سفاك ترين، پر قدرت ترين، بي رحم‌ترين و بزرگترين ملكه‌ي تاريخ در نيمه دوم قرن ششم بعد از ميلاد در چين تولد يافت.
 پدرش يكي از افسران ارشد دربار چين بود. او در كودكي بسيار زيبا بود و هنگاميكه به سن 22 سالگي رسيد، زيبايي اش به حدي رسيد كه ديگر نمي‌توانست آزادانه به ميان مردم رفت و آمد كند و بخاطر همين بيشتر وقتها در خانه مي‌ماند. روزي به همراه پدرش در يك جشن درباري شركت كرد و امپراتور چين همينكه چشمش به او افتاد،ا ز پدر لو خواست تا او را به كاخ آورد.
 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گوش عشق



گروهي از دانشمندان آمريکايي کشف کردند گوش چپ که اطلاعات خود را به نيمکره راست مغز ارسال مي کند گوش "عشق" است و بنابراين عبارات احساسي را براي درک بهتر بايد در اين گوش نجوا کرد.
 
 
به گزارش مهر، مغز انسان به دو نيمکره راست و چپ تقسيم مي شود. بخش چپ مغز منطق، توجه به جزئيات، زبان، علم و استراتژيها را نشان مي دهد و طرف راست تصورات، اشراق و سير و سلوک، ديد همزمان، تخيلات و احساسات را حاکميت مي کند.

هر يک از اين بخشهاي مغز قسمت مخالف بدن را کنترل مي کنند. بنابراين منطقي است که تصور شود يک جمله احساسي اگر مستقيما از طرف چپ بدن ارسال شود سريعتر به مراکز احساسي مي رسند.

به طور طبيعي چشم راست با زکاوت بيشتري مي تواند رنگها را درک کند اين درحالي است که بهتر است مادران گونه چپ کودک را ببوسند و يا با دست چپ کودک را در آغوش بگيرند.

 

در حقيقت دانشمندان دانشگاه ساسکس انگليس در تحقيقات خود نشان دادند که 85 درصد از زنان چپ دست يا راست دست کودک خود را با دست چپ در آغوش مي گيرند. به اين ترتيب واکنشهاي فيزيکي و احساسي کودک مستقيما به طرف راست مغز مادر مي رسند.

براساس گزارش تايمز، به تازگي گروهي از محققان دانشگاه "سم هاستون" آمريکا با آزمايش هزار و 120 نفر مشاهده کردند که گوش چپ در اين افراد "گوش عشق" است. به طوري که 69 درصد از موارد خاطر نشان کردند تمام عبارات شيرين و عاطفي را هنگامي که از راه گوش چپ مي شنوند بهتر درک مي کنند و تنها 56 درصد از موارد اگر اين عبارات را با گوش راست بشوند مي توانند عمق آنها را درک کنند.



نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ساعاتی روکه دراینجامیگذرانیدبراتون مفیدباشه ونهایت استفاده روببرید خداي مهر و عشق !... شکيبايي را خوب به من آموختي ! و اکنون اين منم که فرياد ميزنم ! هر چه از تو ميرسد نيکوست ! و تويي که در هر حال ناب ترين ها و بهترين ها را به من هديه ميدهي . دستم را بگير و مگذار خطا کنم مهربانا. خداي من ! تو را سپاس براي هر آنچه که به من عطا کردي.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to dearkissme.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com